dimarts, 14 de febrer de 2012

Descripció d'un animal:

Hola, la nostra professora ens ha dit que fem una descripció d'un animal, i jo el vaig a fer de les meues dues gosses, es diuen: Manchi i Pusa. 
La descripció de Manchi: Manchi té un 1 any i mig. Es xicoteta i te molt de pel. El seu pel es de color: negre amb alegunes manches de color: blanc i també es pot sir que te el pel dur. Pesa: 13 o 12 quilos. Es molt carinyosa i molt tranquila, algunes vegades es posa molt nerviosa perque sol vol jugar amb les persones o amb els seus juguets. Te els ulls: marrons oscurs. Te les portes molt grosses pareixen d'un peluix. Mesura: 25 centímetres d'alt i de llarg: 40 centímetres. Vaig coneixer a aquesta gossa amb la ayuda de la meua cosina, que ella la va trobar en la escombraries. Le vull molt i le tinc molt d'apreix.


Descripció de Pusa: Pusa te 12 anys. Es més o menyes mitjana ni gran ni xicoteta i te poc de pel. El seu pel es molt suau i es de color: blanc, es també bastant curt. Es molt carinyosa com Manchi i també dorm molt i sempre ens ayuda. Te els ulls: marrons mes clarets que Manchi. Mesura: 18 centímetres d'altura i de llarg: 40 centímetres. Yo la vaig coneixer de petita i m'ha agradava molt jugar amb ella i seure amb ella.




Espere que us haja agradat aquesta presentació de la descripció de les dues gosses meues.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada