dimarts, 21 de febrer de 2012

Dia de la Pau:

Hola seguidors, hui us vaig a parlar del dia de la Pau un dia molt especial. Doncs com aquest dia es molt especial la nostra prfessora ens ha dit que fem una presentació d'algun senyor o senyora que ha ganat el premi nobel de la Pau. I ara us pensareu, que és: El premi nobel de la Pau? Doncs us pose l'enllaç
Premi nobel de la Pau . I també ara us pose la presentació que he fet yo i un amic. 
Presentació.Bueno com sol esta la meua i la de un amig, us vaig a posar altres presentacions dels meus companys. Ara teniu que punxar en el nom.

També us pose altra presentació que hem fet tots junts:


Espere que us agrade tots les presentacions dels meus companys i companyes! I la meua i la del meu amic, es clar!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada